Travessa de les Agulles - Montserrat

Photo ofTravessa de les Agulles - Montserrat Photo ofTravessa de les Agulles - Montserrat Photo ofTravessa de les Agulles - Montserrat

April 13, 2014
April 2014

near El Bruc, Catalunya (España)

Viewed 1973 times, downloaded 55 times

(IBP=73HKG)

Excursió matinal que surt de l'aparcament de Can Massana, carretera que va del Bruc cap a Manresa, seguim pel camí que ens portaria cap al Monestir i quan arribem al collet de Guirlò agafem en direcció cap al refugi Vicenç Barbé. A l'acabar de pujar la petita canal de la Portella agafem el primer camí que surt cap a l'esquerra, senyals vermelles, i anem seguint les senyals d'aquest color pujant i baixant enganxats a les Agulles. Hi ha un petit tram, set metres, que s'han de superar gràcies a una corda nuada i un parell de petites canals on hem d'anar cercant els punts on hem de recolzar els peus. Arribem al coll del Portell Estret on podem anar cap al camí que va de Can Massana cap al Monestir, esquerra, o seguir cap a la dreta en direcció el refugi d'on tornarem seguint les marques de PR cap a la Portell, el collet de Guirlò i, amb petita visita a les runes de Sant Pau Vell, a l'aparcament d'on hem sortit.

Itinerari 53 de la guia Camins i Canals de Montserrat (Cavall Bernat-3 PAMSA) o Travessa de les Agulles (pàgina 169) de la guia Canals Equipades de Montserrat (Cavall Bernat 62 - PAMSA)
Mapes Montserrat 1:10000 (Editorial Alpina) o 1:7500 (Diputació de Barcelona)
Reportatge fotogràfic a https://picasaweb.google.com/104992692943614428914/TravessaDeLesAgullesMonserrat02?authuser=0&feat=directlink