← Part of Ruta litoral del País Valencià

Travesia litoral valenciana-Nord-1: València-Grau Vell (Sagunt)

Photo ofTravesia litoral valenciana-Nord-1: València-Grau Vell (Sagunt) Photo ofTravesia litoral valenciana-Nord-1: València-Grau Vell (Sagunt) Photo ofTravesia litoral valenciana-Nord-1: València-Grau Vell (Sagunt)

-5 ft
December 6, 2023

near Benimaclet, Valencia (España)

En el marc del recorregut del litoral del País Valencià, en aquesta etapa es cobreix el primer tram del nord de la costa valenciana. En 7 jornades cobrim el litoral valencià entre la ciutat de València i el riu Sénia, límit amb Catalunya.
Sortint de la Plaça Benimaclet (per ser el barri on vivim el grup de caminants), finalitzem la jornada en Grau Vell, l'antic port de Sagunt (davant la tanca que limita l'actual gran Port de Sagunt i la seua zona industrial annexa)
Passem per:
- Playa de la Patacona (4.5 km)
- Ermita dels Peixets (6.9 km)
- Playa Port Saplaya (7.5 km)
- Playa de Masalfasar (13.3 km)
- Playa poblá farnals (15.6 km)
- Playa Puzol (21.6 km)
- Observatori de l'Estany (23.2 km)
La ruta no té cap dificultat ni incidència ressenyable. És planera i va sempre per voramar, amb serveis de bar o restaurants freqüents al llarg del camí.
Acabem l'etapa abans de la tanca que impedeix l'accés als terrenys del port de Sagunt.
La ruta es va realitzar el 5 d'abril de 2021, durant unes 7 hores.
Aquest track s'ha dibuixat a posteriori (reproduint exactament el recorregut que vam fer) per unir-lo a la resta de rutes amb les quals anem rodejant la península.