← Part of Ruta litoral del País Valencià

Travesia litoral valenciana-Centre-5: Platja de les Deveses - Dénia

Photo ofTravesia litoral valenciana-Centre-5: Platja de les Deveses - Dénia Photo ofTravesia litoral valenciana-Centre-5: Platja de les Deveses - Dénia Photo ofTravesia litoral valenciana-Centre-5: Platja de les Deveses - Dénia

December 9, 2023

near Molinell, Valencia (España)

5ª i darrera etapa del recorregut de la part central del litoral Valencià (entre València i Dénia).
La ruta es va realitzar el 21de març de 2021, durant unes 4 hores.
Aquest track s'ha dibuixat a posteriori (reproduint exactament el recorregut que vam fer) per unir-lo a la resta de rutes amb les quals anem rodejant la península.
És una etapa completament planera, sempre per la vora de la mar. En alguns trams tocava caminar per la sorra de la platja, que resulta bastant incòmoda. En altres moments la mar s'ha menjat la costa arribat fins els murs d'algunes casetes, per la qual cosa vam haver de rodejar-les per darrere. També arriba a la mar algun rierol que podem passar d'un salt o llevant-nos les sabates.

Aquesta ruta passa per:
- La punta del Molins (6.3 km)
- Punta del Raset (12.0 km)
- Monumento al Clima (12.5 km)