Travesía dos glaciares de Manzaneda.

Photo ofTravesía dos glaciares de Manzaneda. Photo ofTravesía dos glaciares de Manzaneda. Photo ofTravesía dos glaciares de Manzaneda.

January 28, 2019
January 2019

•   2.7 3 Reviews

near Penapetada, Galicia (España)

Ruta que percorre os vales de Aguilladas e Prada pasando pola Lagoa Grande, a aldea abandonada de Prada e varios curros.

PictographWilderness hut Altitude 4,621 ft

curro con chozo

Moi precario, é practicamente un abrigo pero ten paredes e teito e capacidade para unhas catro persoas sentadas. En sitios peores teño durmido. Para unha emerxencia ben vale.

PictographWilderness hut Altitude 5,089 ft

En realidade dous chozos moi preto un de outro e operativos. Aínda os utilizan os pastores e nunha emerxencia van moi ben. Teñen porta, somier, banco... cada un. Son pequenos. Catro ou cinco persoas sentadas en cada un.

Alternativa

Collendo neste cruce a pista da dereita, cara o leste, poderemos rodear o cumio en caso de que no alto atopemos néboa ou vento forte do norte. Esta pista devolveranos ó primeiro tramo da ruta.

PictographWilderness hut Altitude 3,631 ft

Capela

Cuberto para unha emerxencia, amplio. Ó lado está a casa grande na que tamén nos poderiamos acoller.

PictographMountain hut Altitude 5,102 ft

Refugio Clube Alpino Ourensán

Refuxio pechado. Recentemente posto a punto; con cociña, auga quente, luz electrica, cheminea, liteiras...Os socios do clube poden solicita-la chave na sede do Clube en Ourense. https://www.clubalpinoourensan.es/sobre/refuxio/

• Doc Pereira Jan 8, 2022

A día de hoy, no se consigue seguir el track tras pasar por el segundo sector de escalada de as aguilladas. Completamos monte a través hasta volver al track, no hay hitos ni senderos medianamente marcados ni caminos de los animales.

• Photo of Joaquin251287
    Joaquin251287 Jan 9, 2022

Al pasar la aldea abandonada hay 7km de campo a través sin señalizar con maleza muy densa y más alta que yo, por lo que era imposible tomar referencias para orientarse. Bastante peligroso. Si llego a ir sin navegación gps habría tenido que dar vuelta o pedir ayuda

• toyliado Apr 15, 2022

15/04/22. Del km 3 al 7 aproximados, no existe traza, ni senda, ni nada que se le parezca. Aún siguiendo el track se va "avanzando" entre maleza y brezos de metro cincuenta de altura. Toda una aventura , bastante desgradable, ya que no sabes lo que viene después y dudas de todo. Por suerte desde la aldea abandonada de Prada, la senda es más que aceptable y luego ya se convierte en camino. 4 kms en casi 4 horas que se hacen interminables y te hacen pasar un mal rato.

Abandonado en tramos. Progresión complicada.