Trail near Kamparkalns

47 minutes
October 15, 2022
October 2022

near Aklaisciems, Talsu novads (Latvija)

An hour-long trail in the heart of Talsi Hillocks nature park, located near Kamparkalns. The trail is perfect for unwinding after a stressful day or even week. For those who rather enjoy shorter walks instead of day-long trips. Althought not a very long trail, it leads through diverse areas of forest and is not boring. In some parts it might look straight on map, but it has a lot of ups and downs, as is characteristic for this region.
The trail can be combined with a visit to the nearby Kamparkalns observation tower and other trails in the region. Can also be done on a mountainbike as a more challenging option.

Aptuveni stundu gara pārgājienu taka Talsu Pauguraines dabas parkā, netālu no Kamparkalna. Trasīte ir perfekta, lai izvēdinātu galvu pēc nogurdinošas darba dienas vai pat nedēļas. Piemērota tiem, kuri dod priekšroku īsākām pastaigām nevis pārgājieniem visas dienas garumā. Lai arī šī nav pārāk gara taka, tomēr tā ved cauri dažādiem meža reģioniem un nav garlaicīga. Daži tās posmi kartē izskatās taisni, tomēr izceļas ar kāpumiem un kritumiem, kā tas ir raksturīgi šim apvidum.
Taka var tikt apvienota ar Kamparkalna skatu torņa apmeklējumu un citām takām šajā apvidū. To var veikt arī ar kalnu divriteni, tomēr tas būs daudz izaicinošāk.