Tour des Combins. Etapa 5: Cabana de Mille - Bourg-Saint-Pierre

Photo ofTour des Combins. Etapa 5: Cabana de Mille - Bourg-Saint-Pierre Photo ofTour des Combins. Etapa 5: Cabana de Mille - Bourg-Saint-Pierre Photo ofTour des Combins. Etapa 5: Cabana de Mille - Bourg-Saint-Pierre

August 15, 2022
August 2022

near Chandonne, Canton du Valais (Switzerland)

Cinquena etapa d'aquest Tour, que vaig fer el dia 6 d'agost de 2022. De la cabana de Mille (2472 m) prenem la ruta que aniria al Mont Rogneux. 100 m després agafem un trencall a mà esquerra per un camí que flanqueja en direcció a la Vuardette. Primer pujarem uns 100 metres, més endavant baixarem una mica i passarem pel petit llac de Sevéreu, més tard passarem per una petita cabana, fins que assolirem els prats de la Vuardette, estant pràcticament a la mateixa alçada que el refugi. En tot aquest tram gaudirem de bones vistes sobre el massís del Mont Blanc. Des de la Vuardette seguirem baixant descrivint una segona corba, fins la casa del prat de Coeur. El descens ara es suau 200 m en 2 km. Passat aquest punt emprenem una baixada al principi suau, però més endavant, molt més intensa, que ens porta al torrent d'Allèves, que travessarem. A partir d'ara se segueix una pista fins Bourg-Saint-Pierre, passant abans per la bonica capella de Notre Dame de Lorette.