Tour de Mont Blanc 4 dia(7 etapes)

one day one hour 25 minutes
August 25, 2018
August 2018

near Checrouit, Valle d’Aosta (Italia)

Sortida des de refugi Le Randoneur de Mont Blanc. Molt bon dormir, serveis, menjar(una mica escàs, però molt bò). Etapa molt exigent. Ja es veu amb els desnivells i els kms. Forta baixada fins Courmayer, travessa el poble i forta pujada fins el refugi Bertone. Durant el camí, vistes espectaculars de el Mont Blanc i diferents glaciars. Tot aixó, es veu quan es fan els prop de 10 kms bastant plans i que et fa avançar molt ràpid. Vistes també a la vall de sota on hi ha el riu que recull l'aigua fosa dels glaciars. Fem una pujada fins el refugi Bonatti, on hi ha un balcó mirador amb vistes molt xules. Baixada forta fins el pàrquing de bus. Per 2€ et porten de Courmayer a aquí i t'estalvies el tros fet fins ara. Des de el pàrquing, pujada fins el refugi Elena, amb un altre gran mirador. A partir d'aquí, forta pujada fins el coll fronterer, estem a Suíssa. A partir d'aquí, baixada suau fins el refugi La Peule.....bons serveis per ara i bon menjar(un pel escàs altre cop). Demà, etapa una mica relaxant, després de la pallissa d'avuí.