Tossal de Braibal des de l'Area de la Font de la Closa

Photo ofTossal de Braibal des de l'Area de la Font de la Closa Photo ofTossal de Braibal des de l'Area de la Font de la Closa Photo ofTossal de Braibal des de l'Area de la Font de la Closa

1909
May 11, 2024
May 2024

near Sant Miquel d'Engolasters, Escaldes-Engordany (Andorra)

Ruta a Andorra per accedir al Tossal de Braibal des de l'Area de la Font de la Closa.
- Àrea de la Font de la Closa
- Coll de Jovell
- Tossa de Braibal (💯 cims, 2657 m.)
Ruta d'anada i tornada de l'Area de la Font de la Closa tot seguint el punts grocs per pujar a la Tossa de Braibal, sense més dificultat que el desnivell de pujada al cim.
Surtin de l'Area de Pícnic tot seguint corriol al Coll de Jovell, aquí seguim indicació planell informatiu, corriol amunt amb punts grocs que anem trobant a la forta pujada per dins el bosc, algun tram de pedres fins assolir la carena amb molt poca neu i tot seguit la Tossa del Braibal (💯 cims, 1657 m.) amb àmplies panoràmiques de l'entorn, ara retornem pel mateix lloc al Coll de Jovell i l'Area de la Font de la Closa