Tossa de Mar - Cala Bona - Cala Pola (per Camí de Ronda) [La Selva].

Photo ofTossa de Mar - Cala Bona - Cala Pola (per Camí de Ronda) [La Selva]. Photo ofTossa de Mar - Cala Bona - Cala Pola (per Camí de Ronda) [La Selva]. Photo ofTossa de Mar - Cala Bona - Cala Pola (per Camí de Ronda) [La Selva].

-29 ft
September 9, 2023
September 2023

near Tossa de Mar, Catalunya (España)

Anem amb el cotxe fins el municipi de Tossa de Mar (La Selva) i ens dirigim fins el carrer del Pintor Joan Serra, on es troba el Parking Porta de Sant Feliu Telpark by Empark. Es un parking subterrani i la part exterior de sobre es un aparcament molt gran de zona blava que sempre hi ha aparcament. Nosaltres aparquem adalt en la zona blava (3,50€ X 5 hores) només es paga de 10h - 21h i en temporada turística.

Comencem la ruta !!!!.

Sortim pel carrer del Pintor Joan Serra, continuem pel carrer Nostra senyora de Montserrat, carrer Escultor Casanovas, carrer Pintor Ramon Reig, i avinguda Mar Menuda, fins entrar al Camí de Ronda.
Els primers 70 metres està empedrat, i a continuació entrem en sender sota bosc seguint les senyals de Cala Bona/Cala Pola i les constants marques verdes.
Anem pujant, amb alguns trams amb escales fins sortir a la carretera de Tossa a Sant Feliu. Passem al costat del Mirador de Tossa de Mar, continuem per una passarel·la al costat de la carretera, i baixem per unes escales a la dreta. Continuem pel sender del Camí de Ronda i arribem a la Cala Bona (petita i de roques i pedres).
Continuem pel Camí de Ronda de pujada, per baixar l'últim tram per escales fins la preciosa Cala Pola.

Avui l'aigua te un color espectacular i està molt tranquil·la.

Plantem la tovallola i el para-sol, i gaudim d'aquesta meravellosa cala unes horetes.

L'única part negativa es que hi havien unes quantes meduses, però son d'una espècie amb molt poca orticaria.

La tornada la fem pel mateix camí.

Una ruta amb un puja i baixa constant, seguint les marques verdes i els pals indicadors, sense pèrdua, entre boscos pel fantàstic Camí de Ronda per gaudir d'una cala preciosa.

PictographCar park Altitude 107 ft

Parking.

PictographIntersection Altitude 87 ft

Inici del Camí de Ronda.

PictographPavement ends Altitude 107 ft

Seguim marques verdes.

PictographIntersection Altitude 277 ft

Photo ofSeguim indicacions escales avall direcció Cala Bona i Cala Pola. Photo ofSeguim indicacions escales avall direcció Cala Bona i Cala Pola.

Seguim indicacions escales avall direcció Cala Bona i Cala Pola.