Torroella de Montgrí. Circular castell de Montgrí des de Santa Caterina

Photo ofTorroella de Montgrí. Circular castell de Montgrí des de Santa Caterina Photo ofTorroella de Montgrí. Circular castell de Montgrí des de Santa Caterina Photo ofTorroella de Montgrí. Circular castell de Montgrí des de Santa Caterina

June 5, 2023
June 2023

near Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Pujada al Montgrí des de l'ermita de Santa Caterina.
Sortim de l'ermita i seguim el PR, per quan comença a pujar prenem el corriol a l'esquerra que puja recte per la tartera, per arribar al coll, per on passa el GR, que seguim a l'esquerra per pujar al Montgrí i gaudir de les vistes i el seu castell, que manté les 4 parets i torres i on gaudim de vista de 360° espectacular.
Pugem al castell, que està molt ben habilitat per pujar i passejar per dalt amb seguretat.
Baixem per la banda de Torroella fins al coll, i allà seguim el corriol la dreta per baixar cap a Sta Caterina.

Triguem 33' per arribar al castell.
Des del coll hi ha alguna petita grimpada sense dificultat.