Τόρνος - Τριανταφυλλιά (Παναιτωλικό όρος)

Photo ofΤόρνος - Τριανταφυλλιά (Παναιτωλικό όρος) Photo ofΤόρνος - Τριανταφυλλιά (Παναιτωλικό όρος) Photo ofΤόρνος - Τριανταφυλλιά (Παναιτωλικό όρος)

February 4, 2016

•   4.7 1 review

near Tórnos, Central Greece (Greece)

Viewed 1959 times, downloaded 63 times

Μια πανέμορφη διαδρομή που ξεκινά από το χωριό Τόρνος Ευρυτανίας, λίγα χιλιόμετρα μετά τον Προυσσό. Στον κεντρικό δρόμο του Τόρνου βρίσκουμε ταμπέλα που μας πληροφορεί για το σημείο εκκίνησης της "Διαδρομής Β", την οποία ακολουθήσαμε. Το μονοπάτι κινείται αρχικά δίπλα από το πανέμορφο ρέμα του Τόρνου και μετά συναντά δρόμο ώσπου να φτάσει στη μεγάλη βρύση και στο εκκλησάκι. Έπειτα διασχίζει το πυκνό ελατόδασος, συναντά χαρακτηριστικό ξέφωτο κάτω από το Ξεροβούνι και συνεχίζει στο γυμνό διάσελο Ξεροβουνίου-Τριανταφυλλιάς. Σ' αυτό το σημείο έχουμε την κορυφογραμμή αριστερά μας, η οποία είναι και ο στόχος μας. Την ακολουθούμε και βγαίνουμε στην κορυφή της Τριανταφυλλιάς (1.817μ.) μετά από 3,5 ώρες, όπου απολαμβάνουμε υπέροχη θέα. Επιστροφή από τα ίδια.

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες στον παρακάτω σύνδεσμο:

ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΥΣΗ

• Photo of Τimos Prt
    Τimos Prt Jun 30, 2016

Μια πανέμορφη και τυπική διαδρομή στο κατάφυτο από έλατα Παναιτωλικό όρος. Η θέα απίστευτη, από τα Τζουμέρκα, τα βουνά της Πελοποννήσου έως και την Κεφαλλονιά.