Torkul Yaylası - Torkul Göleti

September 12, 2021
September 2021

near Fındıklı, Düzce (Türkiye)

2021-09-12'de göl kenarındaki kamptan çıkarak rahat bir tempoyla yürüdük. Yol araç geçişi için genişletilmiş, ama tüm yürüyüşte sadece bir kere odun taşıyan bir kamyon geçti, hayli sessizdi yol. Yolda bol su var ama kaynakları biraz yukarıdaydı, bundan dolayı içmeyi denemedik. Yolun sonunda yayla tarafına da bir uğradık.

- Yayla civarında telefon ve internet çekiyor, yolun kalanında ve göl çevresinde çekmiyor
- Bir gün önce yağmur yağdığı için Düzce'den göle gelen yol çok iyi durumda değildi, çamurlanma ve yer yer göllenme vardı, ama genel olarak birçok yayla yolundan düzgündü.
- Google Maps'te Torkul'a gelen yolların yolun büyük kısmı yoktu. Maps'in getirdiği yere kadar geldikten sonra tabelaları takip ettik. Dönüşte ise Torkul Yaylası içinde "Düzce" diye bir tabela görüp oradan alternatif bir yolla döndük, ancak bu yol geldiğimiz yoldan çok daha kötüydü, alçak araçla çok zor olurdu. Genel olarak standard yolu kullanmakta fayda var.