Photo ofTodolella, etapa 6 GR331, ruta 4 Trail, Sant Joaquim de la Menadella, PR228, Todolella Photo ofTodolella, etapa 6 GR331, ruta 4 Trail, Sant Joaquim de la Menadella, PR228, Todolella Photo ofTodolella, etapa 6 GR331, ruta 4 Trail, Sant Joaquim de la Menadella, PR228, Todolella

August 24, 2022
August 2022

near Todolella, Valencia (España)

Sant Joaquim de la Menadella

Photo ofMolí numerat A3.2 és el punt on el PR228 creua la pista dels molins. Photo ofMolí numerat A3.2 és el punt on el PR228 creua la pista dels molins.

Molí numerat A3.2 és el punt on el PR228 creua la pista dels molins.

Cal borejar la bassa que surt a la foto.

La tanca que tenim a l'esquerra ens conduirà pel camí i indicara quan deixem la pista prenent el camí a l'esquerra.

Arribant al Pas.

Des d'aquest punt ja perdem de vista #Morella

Photo ofFinal ruta amb els tres edificis més emblemàtics de #Todolella Photo ofFinal ruta amb els tres edificis més emblemàtics de #Todolella Photo ofFinal ruta amb els tres edificis més emblemàtics de #Todolella

Final ruta amb els tres edificis més emblemàtics de #Todolella

El Castell, l'Església de Sant Bertomeu i l'Ajuntament.