تنگل خوشاب بردسکن از محل پارک ماشین تا سه راهی

Photo ofتنگل خوشاب بردسکن از محل پارک ماشین تا سه راهی Photo ofتنگل خوشاب بردسکن از محل پارک ماشین تا سه راهی Photo ofتنگل خوشاب بردسکن از محل پارک ماشین تا سه راهی

34 minutes
September 9, 2017
September 2017

near Khowshāb, Razavi Khorasan (Iran)

Tangal khoshab Bardaskan
تنگل خوشاب شهرستان بردسکن
استان خراسان رضوی
این نقشه مسیر پیاده روی از ابتدای جنگل و محل پارک خودروها تا انتهای تنگل و کوه قلعه دختر را نمایش می دهد.
از سه راهی سیر آهوبم در مسیر بردسکن به سبزوار تا محل پارک ماشین حدود ۲۸ کیلومتر و از محل پارک ماشین تا کوه قلعه دختر حدود ۲ کیلومتر فاصله است.
مسیر پیاده روی مسیری نسبتا مسطح و هموار است
از انتهای مسیر این نقشه به سمت شرق که حرکت کنیم به سد شاهی می رسیم . با ادامه مسیر به باغ های سرسبز روستای کاریز کوهسرخ می رسیم
این تنگل در تمام فصول سال دارای آب است ولی مناسب ترین فصل فصل بهار است
در فصل بهار رودخانه فصلی که از سمت روستای کاریز به انتهای تنگل می رسد پر آب است
عکس های این نقشه رودخانه همیشه پر آب مسیر تنگل خوشاب را نمایش می دهد که در تاریخ ۱۸ شهریور ۹۶ گرفته شده است.