تنگه کوهسر ، نشتارود از جنگل بانی ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

Photo ofتنگه کوهسر ، نشتارود از جنگل بانی ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ Photo ofتنگه کوهسر ، نشتارود از جنگل بانی ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ Photo ofتنگه کوهسر ، نشتارود از جنگل بانی ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

one hour one minute
August 11, 2023
August 2023

near Tūskāsān, Māzandarān (Iran)

برنامه اجرا شده ( عمومی )

#باشگاه_کوهنوردی_اته_کو

#تعداد_همنوردان: ۵۲ نفر

#گزارش_برنامه:

درود بر همگی
چهاردهمین برنامه باشگاه کوهنوردی اته کو شهرستان لنگرود در سال ۱۴۰۲ در نشتارود مازندران و تنگه کوهسر برگزار شد.
ساعت ۶ صبح روز جمعه مورخ ۲۰ مرداد با ۲ خودروی مینی بوس و ۴ خودروی سواری به سمت نشتارود حرکت کردیم.
حدود ساعت ۹ صبح در جاده سفید آب در کنار جنکل بانی توقف کردیم. در ابتدا نگهبان جنگل بانی درخواست مجوز کرد و پس از نشان دادن مجوز برنامه اماده حرکت بودیم که به بهانه جمع آوری زباله مبلغ ۲۰۰،۰۰۰ تومان نیز دریافت نمود.
پس از صحبت اولیه و مشخص شدن مسئولیت ها از جاده جنگلی به سمت تنگه کوهسر حرکت کردیم. البته مسیر دیگری وجود دارد که به ابتدای تنگه کوهسر میرسد.
پس از حدود ۴۰ دقیقه به ابتدای تنگه رسیدیم و خودروهای شخصی زیادی وجود داشت.
در ابتدای مسیر برای صرف صبحانه ۳۰ دقیقه ای توقف کردیم و یک چادر نیز برای تعویض لباس برپا شد.
پس از صرف صبحانه با دستور سرپرست به سمت داخل تنگه کوهسر رفتیم.
ابگیرهای طول مسیر برای افرادی که شناگر نیستند نیاز به طناب و حمایت دارد و ۳ حلقه طنابچه انفرادی و‌یک تیوپ نیز از طرف باشکاه تدارک دیده شده بود و به سلامت همه عزیزان از این مسیر عبور کرده و به شنا پرداختند.
حدود ساعت ۱ ظهر مسیر را به سمت محل استراحت برگشتیم و صرف نهار انجام شد.
در ادامه مسابقه دارت برگزار شد و همنوردان به بازی پانتومیم پرداختند.
در ساعت ۴ بعد از ظهر مسیر جنگلی را برگشتیم و در ساعت ۸ غروب در شهرستان لنگرود حضور داشتیم.