تنگه دار ، کوشک سرا نوشهر ۳ شهریور ۱۴۰۲

Photo ofتنگه دار ، کوشک سرا نوشهر ۳ شهریور ۱۴۰۲ Photo ofتنگه دار ، کوشک سرا نوشهر ۳ شهریور ۱۴۰۲ Photo ofتنگه دار ، کوشک سرا نوشهر ۳ شهریور ۱۴۰۲

August 26, 2023
August 2023

near Koshkesarā, Māzandarān (Iran)

برنامه اجرا شده ( عمومی )

#باشگاه_کوهنوردی_اته_کو

#تعداد_همنوردان: ۲۶ نفر

#گزارش_برنامه:

درود بر همگی
شانزدهمین برنامه باشگاه کوهنوردی اته کو شهرستان لنگرود در سال ۱۴۰۲ در استان مازندران ، شهرستان نوشهر و منطقه کوشک سرا و پیمایش تنگه دار برگزار شد.
ساعت ۵ صبح از شهرستان به سمت نوشهر حرکت کردیم و پس از حدود ۴ ساعت و عبور از چالوس در مسیر کمربندی به کوشک سرا و پارکینگ تنگه دار رسیدیم.
پس از عبور از پارکینگ به سمت ابتدای رودخانه حرکت کردیم و محل کمپ را مشخص کردیم. صرف صبحانه انجام شد و در ساعت ۱۰ صبح به سمت داخل تنگه حرکت کردیم.
چند نکته اینکه مسیر بسیار شلوغ ، پر از زباله و عدم رعایت مسائل بهداشتی ، محیط زیستی و... به وفور دیده میشد .
در پلیس راه چالوس ۲۰ دقیقه معطل شدیم و با ۱۰۰ هزار تومان پول صبحانه مسئله حل شد.
در پارکینگ تنگه دار به بهانه لیدر محلی و... مبالغ ۸۰۰ هزار تومن ، ۱ تومن و... گرفته میشود که معلوم هم نیست از کدام سازمان هستند.
بهر حال ۲ ساعتی داخل تنگه دار پیمایش انجام شد و سپس به محل کمپ برگشتیم و پس از صرف نهار و استراحت به شهر لنگرود حرکت کردیم.