TMB2020- Etapa5 - Refugio Elena - Arpette

August 28, 2020
August 2020

near Ferret, Canton du Valais (Switzerland)

Aquest és un bon moment per dir que hi ha aigua disponible per tot el camí en la mesura en la qual us en refieu que les vaques no llepin de "l'aixeta". No teníem massa aigua. Vam fer cim al col Ferret, jo vaig fer una pujada rapida al grand col Ferret però deixant les motxilles avall (no són ni 200m de pujada). D'aquí ens vam desviar i vam anar pel petit Col Ferret baixant fins a La Fouly, aquí ve la 3a "pirula". L'escenari, sense deixar de ser maco, era el més normal dels que havíem vist fins al moment així que vam decidir agafar un autobús fins a Champex, l'autobús però costava 12 euros així que vam fer autostop :D
Un amable senyor que conduïa a 200 km/h ens va deixa a Orsieres des d'on vam fer una pujada prou pronunciada (el preu a pagar) fins a Champex on vam perdre un gelat al costat d'un llac abans d'avançar cap a Arpette (aquest poble ja és un desviament respecte al camí clàssic).