TMB2020 - Chamonix - Chamonix

August 28, 2020
August 2020

near Les Houches, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

¡Alerta! El track no està complet, el gps es va quedar sense bateria l'últim dia així que falta una etapa.

Tour del Mont Blanc en 8 etapes, amb algun escurçament i un final prematur perquè em vaig fer un esquinç el setè dia.
Una ruta completament recomanada a tothom que li agradi el senderisme, nosaltres la vam fer acampant en tenda però inclòs a l'estiu del 2020 hi havia prou refugis per parar cada dia i fer l'excursió com un rei.
Vaig veure molts comentaris sobre si calia entrenar o no per fer la ruta.... Si et planteges entrenar és que ho necessites, si no ja saps que pot aguantar el teu cos. Una persona acostumada al senderisme ho pot fer en 9 dies, és un repte però un repte assolible.

Som-hi doncs amb les diferents etapes:
Etapa 1
Etapa 2
Etapa 3
Etapa 4
Etapa 5
Etapa 6
Etapa7 i 8 (no consta en aquest treck)

Tot plegat vaig infravalorar el tour, anàvem una mica lents si ve és cert que el meu cosí mai ha fet una excursió de més d'un dia però amb algun escurçament es pot fer bé. El tornaria a fer amb un ritme diferent i aquesta vegada acabant-ho tot.
Recomano a qualsevol persona que el faci que es dissenyi la seva pròpia ruta, hi ha mapes (potser una mica cars) que ajuden molt i si no amb el telèfon mateix. El camí està molt ben indicat, amb prou punts d'avituallament i el temps és prou bo a l'Agost (una mica fred si bufa vent, plou o no hi ha sol).