The ECO Trails: C7c - İnardı koyu (0,5 km)

9 minutes
December 6, 2020
October 2020

near Boğazağzı, Muğla (Türkiye)

C7-3 İnardı koyu (cove)

t-C07 İnardı kumsalı kvş (jnct) (3)

• canturko Sep 3, 2021

İnardı koyunun iki inişi var, bir tanesi bu rotada başlangıç olarak işaretli yerin üstünde görülen ev'den tabelararı takip ederek devam edebilirsiniz. Bir diğeride işaretlemeleri takip ettikten sonra dere yatağından inebilirsiniz ancak dere yatağı yolundan sadece inebilirsiniz ve 3-4 metre yüksekliklerden atlamanız gereken kısımlar vardır.

Ancak işaretli olan yoldan inardıya inemezsiniz, işaretli olan patikanın inardı'ya yakın kısmı uçurum olan kısmıdır.

• Photo of The ECO Trails
    The ECO Trails Sep 4, 2021

İşaretli olan yoldan inardıya inemezsiniz, diye yazmışsınız, bu doğru değil. İnebilirsiniz, son kısmı kayaların üstünden iniş içerdiği için biraz dikkat gerekir, nerelere basılacağı bellidir, uçurum da yok. En kötü durumda, ayakkabılarınızı çıkarır sudan 1 metre kadar yürüyerek geçersiniz.

• canturko Sep 4, 2021

Merhabalar, lütfen havanın durumu, gel-gitten dolayı su yükselmesi gibi kısımları es geçmeyiniz. Konu rotanın kayalardan iniş kısmı dediğiniz tek kısım sahilin denize doğru sağ tarafında olan kayadan sakin havada ve deniz yükselmemişken mümkündür.

Tek başına yürüyüş için riski fazla bir rota olarak düşünüyorum. Kendim, geriye dönerek dere yatağından koya indim ve iki gün boyunca kaldım. Rotanın gösterdiği yolun tam tersi istikamette domuzlarında sahile inmek için kullandığı patika ağır yük ile yürüyenler için daha güvenlidir.