TEŞVİKİYE SUUÇTU ŞELALESİ GARMİNGPS

Photo ofTEŞVİKİYE SUUÇTU ŞELALESİ GARMİNGPS Photo ofTEŞVİKİYE SUUÇTU ŞELALESİ GARMİNGPS Photo ofTEŞVİKİYE SUUÇTU ŞELALESİ GARMİNGPS

May 12, 2024
May 2024

near Küllük, Yalova (Türkiye)

11 MAYIS CUMARTESİ
GRENNTREKKING DOĞA SPORLARI
ATLANTİS TREKKİNG DOĞA SPORLARI
WORLDYEDİKITA

Yalova Teşvikiyeköyü Suçtu Şelalesi faaliyetini gerçekleştirdik

Sabah katılımcı dostlarımızla eskihisar vapurunda kahvaltı sonrası Çınarcıkta kısa alışveriş sonrası yukarı Teşvikiyeköyüne geçiş yaptık burada çay ihtiyaç molası sonrası hazırlıklar yapıldı ve araç ile parkur Noktasına kadar tekrar gidildi parkur başlangıç saatini tam olarak bilmiyorum fakat sanırım 10.00 olduğunu düşünüyorum parkura giriş yaptık hafif başlayan yağmur ile başlayan yolculuk sürekli orman içi olduğu için bizi yağıştan korudu parkurun Suuçtu şelalesine kadar olan kısmı tamamiyle orman patikasi ve sürekli çıkış içeriyor aynı zamanda bazı noktalarda heyelan riski olduğu için gruptaki arkadaşlarımızı bazı noktalarda tek tek geçirdik ve 560 merte yukarıda olan Suçtu Şelalesi ulaştık burada yemek molası ve fotoğraf çekimleri yapıldıktan sonra tekrar geri dönüşe geçtik parkurun geri dönüş yolunu biraz içine macera kattık birazda farklı bir yol deneyerek tamamladık rotanın son etaplarina doğru çok yoğun bir yağmur yedik akşam saat 16.30 gibi yanlış hatırlamıyorsam Rotamızı bitirmiş olduk bugünkü etkinlikte erikli şelaleside vardı katılımcı dostlarımızls ortak karar alarak gitmemeye karar aldık ve köy kahvesinde sucuk mangal yapıp çaylarımızı içtikten sonra evlerimize geri dönüş yaptık bugün bu faaliyette olan tüm dostlara teşekkür ediyoruz

ÖNEMLİ NOT
YAĞIŞLI HAVALARDA PARKURUN BAZI KISIMLARINDA HEYELAN RİSKİ VARDIR GRUP HALİNDE GEÇERKEN DİKKATLİ OLUN