Terrassa ( parc Vallparadís) Monestir de Sant Cugat del Vallès

Photo ofTerrassa ( parc Vallparadís) Monestir de Sant Cugat del Vallès Photo ofTerrassa ( parc Vallparadís) Monestir de Sant Cugat del Vallès Photo ofTerrassa ( parc Vallparadís) Monestir de Sant Cugat del Vallès

December 19, 2020
December 2020

near Terrassa, Catalunya (España)

Caminada periurbana pel Vallès Occidental.
Temps de COVID. Desembre 2020
Sortim de Terrassa per l'extrem Sud del parc de Vallparadís. Travessem la carretera Rubi/Terrassa i baixem cap a la riera del Palau, on encara hi han alguns horts.
Seguim la riera fins a Rubí, passem vora el curiós Castell i tornem a travessar la carretera davant la xurreria per pujar a la Plaça Gran i entrem a la urbanització de les Fonts (en trobem algunes).
Seguim una estona pels carrers fins que tornem a camí de terra i pista que passa per una zona de lleure amb taules, travessem el torrent de Can Corbera i pugem a la carena de damunt Sant Quirze (serra de Galliners).
Una visita al mirador del Pujol Blanc( avui veiem poc per la boira) i enllacem amb el Camí dels Monjos que anava de Sant Cugat a la Mola.
El seguim cap el Sud, aviat som a la Barata on hem de vigilar molt per passar la carretera Sabadell/Rubí (ja som al terme de Sant Cugat).
Per una pista de bosc molt bonica entrem a la zona tecnològica de Sant Cugat, passem vora el col·legi Japonès i la HP (Hewlet Packard) i travessem l'autopista entrant al barri de Volpalleres des on arribem al nostre objectiu, El Monestir de Sant Cugat.
La tornada a Terrassa la fem amb els FGC.

PictographMountain hut Altitude 768 ft

300 Sortim de casa

19-DIC-20 9:31:34AM

PictographMonument Altitude 630 ft

Monestir de Sant Cugat del Vallès

El claustre romànic de Catalunya més ben conservat.