Terrassa Can Palet Sant Muç

May 9, 2020
May 2020

near Terrassa, Catalunya (España)

Caminades del confinament pel coronavirus.
L'itinerari comença al final del parc de
Vallparadis. Passem per Can Parellada i travessem la carretera de Rubí a Terrassa (BP-1403) . Amb un pal indicador comença el camí entre canyes i horts que surt a la riera del Palau. Anem direcció sud, cap a les Fonts. Passem per sota el pont de l'autopista i seguim per la mateixa banda de la riera, que creuem més endavant. Seguim avall , deixem a la nostra dreta una carretera asfaltada per on tornarem.
Aviat som a Les Fonts, on estem davant el misteriós "Castell". Trenquem a la dreta amunt i passem pel costat del Casal i sota la via del FGC .
Seguim per lateral de la via, vora boniques cases d'estiueig i entrem sota una bonica arcada a les terres de Can Fonollet, gran mas avui abandonat.
Anem pujant per la nostra dreta, travessem el torrent de Can Fonollet i seguim fins a Sant Muç. Aquesta ermita va ser arreglada per la colla dels Camussos, un cop l'any pujaven de Barcelona amb banda de musica i feien gresca. Avui es tancada i l'entorn es brut.
Reculem per pujar a la carena de la serra de Can Guilera, seguim direcció nord el GR-96 un tros , pero ens desviem per passar sota l'antic mas de Can Roig i la Font Avellaneda (avui seca). Es un molt bonic, amb els seus plàtans per fer fontada.
Sortim de la font i seguim amunt per la banda dreta del torrent de Sant Muç vorejant el Puig Pinós i el travessem sota una urbanització (Les Cabanes, extrem de les Martines).
Anem baixant i enllacem amb el GR-6 direcció est, som en un planell amb bones vistes. Deixem el GR-6 per agafar un sender esquerra i anem avall, passem sobre l'autopista C-16 per un pont i trobem asfalt.Travessem la via dels FGC per un túnel i arribem a Can Guitard de la Riera.
Uns metres més i ja som a la riera. Fem un tros del camí d'anada i tornem a Can Palet pel Parc Vallès.
Una bonica caminada pels volts de Terrassa.

201 Can Palet

09-MAY-20 6:39:09AM Punt de sortida

PictographIntersection Altitude 950 ft

202 Entrada Sender

09-MAY-20 6:54:51AM Cal travessar la carretera de Terrassa a Rubí pel semàfor.