Terrassa Can Palet les Martines

May 16, 2020
May 2020

near Terrassa, Catalunya (España)

Caminades del confinament pel coronavirus
Sortim de can Palet pel final del parc de Vallparadis.Travessem la carretera de Rubi i entrem al cami de la riera de Palau. Anem direccio sud una estona, fins que passem a l’altra banda cap a Can Guitard de la Riera. Un estret tunel aconsegueix superar la via dels FGC , al poc deixem la pista asfaltada i ens enfilem cap la nostra esquerra. Ja veiem verd, trobem fletxes groges del cami Romeu de Barcelona a Montserrat. Un tros pla fins la cruilla de la Creu de Conill.
Trobem la base de la torre iberica?? de les Martines i gaudim del mirador, amb bones vistes de Terrassa.
Ja entrem a la urbanitzacio pel carrer Les Martines que seguim fins els 4 vents, amb el seu conegut restaurant.
Travessem la carretera Terrassa-Martorell i seguim direccio llevant. Som a Can Palet de Vista Alegre, potser perque es veu Montserrat. Sense perdre la direccio, seguim per carrer cami vell d’Ullastrell, aviat el carrer asfaltat es torna cami de terra i baixem dret avall.
A l’esquerra deixem un sender cap can Poal, al cap de poc entrem a Terrassa.
Un agradable passeig per les rodalies de Terrassa.

16-MAY-20 7:05:54AM Punt de sortida Can Palet

PictographIntersection Altitude 799 ft
Photo of402 Creuament carretera Rubí- Terrassa Photo of402 Creuament carretera Rubí- Terrassa Photo of402 Creuament carretera Rubí- Terrassa

402 Creuament carretera Rubí- Terrassa

16-MAY-20 7:17:59AM Comença camí cap riera del Palau

405 Mirador de les Martines

16-MAY-20 8:04:00AM Molt aprop trobem les restes (base) de la Torre de les Martines o de la Creu de Conill. Era una torre circular, segurament de vigilancia. Es discuteix l'origen , potser ibero- romana pels restes de ceràmica trobats pels voltants. No hi ha dubte que seria una bona atalaia de vigia en el seu temps.

407 4 vents

16-MAY-20 8:53:55AM Creuem carretera de Martorell

408 Trencall can Poal

16-MAY-20 9:19:27AM

• Photo of NuriGambades
    NuriGambades Jan 28, 2021

Molt bona Ruta. Avui l'hem fet amb unes amigues i ens ha agradat molt.

• Photo of joanmolamolt
    joanmolamolt Jan 28, 2021

Si, és una bona opció pel confinament municipal. Gràcies