Tembel Ayaklar Soğuksu Milli Parkı Kış 2019

Photo ofTembel Ayaklar Soğuksu Milli Parkı Kış 2019 Photo ofTembel Ayaklar Soğuksu Milli Parkı Kış 2019 Photo ofTembel Ayaklar Soğuksu Milli Parkı Kış 2019

February 17, 2019
February 2019

near Kızılcahamam, Ankara (Türkiye)

Arabayı Kızılcahamam'da Soğuk Su Milli Parkına park ettik ve yürüyüşümüze başladık. Yürüyüşün yaklaşık 11 km.'sinde tırmandık. Tırmanışlar çok dik olmadığı için çok zorlanmadan yolumuza devam ettik. Yürüyüşün 1. km'de yanımıza bir köpek takıldı. 9. km'de çok güzel bir teras yapmışlar. Harika bir görüntü var. Burda mola vermenizi tavsiyye ederim. Biz mola verdiğimizde koşuya çıkmış 4 kişilik bir ekip yanımıza geldikleri yoldan geri dönünce köpek bizi bırakıp onlarla geri döndü.

13. km'de tahtadan yapılmış bir ufak bir teras vardı. Mola vermeyi düşünebilirsiniz. 16. km.'de patikayı takip etmeyi bırakıp sağdan girdik. 17.km'de patikaya tekrar geri döndük. Burada belediye güzel bir düzenleme yapmış. Burdan gitmeyi düşünebilirsiniz.

Yolun yarıdan fazlasında kar vardı. Kar donmuştu. Kara batmadan yaklaşık 50 cm kalınlığındaki kar üzerinde yürüdük.Kar üzerinde yürümek zevkli olmasına rağmen yorucuydu.

Başlangıçdaki 11 km'lik tırmanış ve kar üzewrinde yürümenin zorluğundan dolayı zorluk derecesini Zor olarak seçtik.