Tembel Ayaklar Soğuksu Milli Parkı 2017

Photo ofTembel Ayaklar Soğuksu Milli Parkı 2017 Photo ofTembel Ayaklar Soğuksu Milli Parkı 2017 Photo ofTembel Ayaklar Soğuksu Milli Parkı 2017

October 1, 2017
October 2017

near Kızılcahamam, Ankara (Türkiye)

Arabayı Kızılcahamam'da Soğuk Su Milli Parkına park ettik ve yürüyüşümüze başladık. Yürüyüşün yaklaşık 11 km.'sinde tırmandık. Tırmanışlar çok dik olmadığı için çok zorlanmadan yolumuza devam ettik. 8. km'de çok güzel bir teras yapmışlar. Harika bir görüntü var. Burda mola vermenizi tavsiyye ederim. 10. km'de yürüyüş rotası dışına çıkıp sağ dönmeyip soldan devam ettik. 12,5 km'de tekrar patika yola geri döndük. Bunu yapmamıza gerek yoktu. Sağ dönüp yolumuza devam edebilirdik. Yolu 1,5 km. kısaltmış olur ve ormanın içinede patika olmayan yerlere girmemiş olurduk.

13. km'de patika yoldan tekrar çıkarak sağdan devam ettik. Buralar güzeldi. Her yer kekikle kaplıydı. Koku ve manzara güzeldi. Sırttan yürümeye devam ettik. Ancak 15,5 km'de hata yaptık ve sırttan yürümeyi bırakıp dik bir inişte indik. Hatta bazı yerlerde yuvarlandık. Burası zorluydu. Bu rotayı takip edecekseniz burada bizim rotadan ayrılın ve sırttan yürümeye devam edin.

Başlangıçta ki 11 km.lik tırmanış ve en son dik inişlerden dolayı zorluk derecesini zor olarak seçtik.