Tembel Ayaklar Kıbrıs Köyü Kanyonu 2019-2

Photo ofTembel Ayaklar Kıbrıs Köyü Kanyonu 2019-2 Photo ofTembel Ayaklar Kıbrıs Köyü Kanyonu 2019-2 Photo ofTembel Ayaklar Kıbrıs Köyü Kanyonu 2019-2

September 29, 2019
September 2019

near Kibris, Ankara (Türkiye)

Ankara'ya yakın Kıbrıs Köyü kanyonunda bir hafta önce yapmış olduğumuz keşif yürüyüşünü ailece yapmaya karar verdik. Tekrar aynı rotayı takip etmek istediysekde bazı yerlerde farklı yerlerden geçtik. Yapmış olduğumuz 5 km'lik yürüyüş. Kanyon içinden 2,5 km. gidip aynı yoldan geri döndük. Yaklaşık 10 defa dereden geçtik. Yaz günü olduğu için kanyondaki taşlar kuruydu ve kolaylıkla geçtik. Kanyon içerisinde yürümüş olduğumuz yerlerde kayalıklardan dolayı yolumuza düz devam edemedik. Aralarda dere yatağında yol bulabilmek için yukarılara çıkmak zorunda kaldık.1-2 yerde kaya tırmanır gibi tırmandık.

Bir hafta önceki yürüyüşün fotoğraflarında kanyon ve dere fotoğraflarını koymuştum. Bunda da yamaca tırmandığımız yerlerin fotoğrafını koyduk.

Mesafe olarak kısa olmasına karşın iniş çıkışları ve tırmanmaları çoktu. bu nedenle zor olarak derecelendirdik.