Tembel Ayaklar Karagöl Kış 2020

January 26, 2020
January 2020

near Kışlacık, Ankara (Türkiye)

Kış günü yaptığımız güzel bir yürüyüştü. Rotanın tamamı kar ile kaplıydı. Karagöl'den başlayarak Kışlacık Köyü Yaylasına kadar geçen yaklaşık 1,5 km.lik yoldan araba geçtiği için teker izinden gitmek yorucu değildi. Yaklaşık son 1,5 km.lik yolda da teker izi olduğu için yorucu değildi. Ancak arada kalan 5-6 km.lık kısımda teker izi yoktu. Yaklaşık 50 cm'lik karda yol açarak tek sıra halinde gittik. Rotanın o kısmı çok yorucuydu.
Karagöl ve yaylayı geçtikten sonra karşılaştığımız göl buz tutmuş ve üzeri kar ile kaplıydı. Harika kar manzaraları eşliğinde güzel bir gündü.
Günün sürprizini ise yolda gördüğümüz yaban hayvanların ayak izleriydi. Bir tilkinin bir tavşanı kovaladığını, bir yaban domuzunun yürüdüğü patikayı açık ve net bir şekilde seçebildik.
Kışın kar içerisinde olduğu için zor olarak işaretledim. Bahar ya da yazın ailece birlikte yapılabilecek kolay bir rota olurdu.
En son Karagöl'e geldiğimizde günübirlik piknikçiler ile birlikte pikniğimizi de yapıp günümüzü tamamladık.