Tembel Ayaklar Işık Dağı 2018

December 23, 2018
December 2018

near Yağcıhüseyin, Ankara (Türkiye)

Arabayı park ettikten sonra bir önceki sene yaptığımız gibi direkt olarak tırmanmaya başlamadan önce hafif bir eğimle 2,5 km tırmandık. Akabinde 3 km düz bir rotayı takip ettikten sonra asıl tırmanışımıza başladık. 5,5. km'de yolu biraz kısaltmak için patikayı takip etmeyi bırakarak ormana doğru yöneldik ve zirveye doğru 3 km sürecek tırmanışımıza başladık. 6,5 km'de zirveye çıkan patikada olmadığımızı anladık ve ağaçların arasından kestirme bir yoldan doğru patikaya çıktık. Zirveye 500 metre kala kardan dolayı kapanmış yola girmek zorunda kaldık. Burada dizimize kadar kara patarak devam ettik. Nihayet zirveye ulaştık. Manzara her zaman olduğu gibi harikaydı. Bu sene zirvede çay molası verebildik. Sıcak çaylarımızı yudumladıktan sonra hava bozmaya başladı. Fırtına yaklaşıyordu inişe başladık.

Zirveye tırmanıştan dolayı rotayı zor olarak değerlendirdik.

Keyifli bir pazar günü geçirdik.