Tembel Ayaklar Güdül Sorgun Göleti 2019 Sonbahar

Photo ofTembel Ayaklar Güdül Sorgun Göleti 2019 Sonbahar Photo ofTembel Ayaklar Güdül Sorgun Göleti 2019 Sonbahar Photo ofTembel Ayaklar Güdül Sorgun Göleti 2019 Sonbahar

November 24, 2019
November 2019

near Sorgun, Ankara (Türkiye)

4 ay önce kamp yapıp ardından yürüdüğümüz rotayı kamp yapmadan yürümek için yekrar buraya geldik.

Bu sefer tecrübeli olduğumuz için göletin karşısına geçtikten sonra tel örgülerden hemen çıkmadık suyun kenarından devam edip 1. km'de gölet bittiğinde tel örgülerden çıktık. Tırmanışları fazla olmayan kolay bir rotaydı. Bu sefer patikadan gitmek istedik ancak 3,8. km'sinde patika yine terk edip 5. km'de tekrar patika yola geri girdik. (Bir sonrakinde patikayı takip edebileceğimizi umuyorum) Bu sefer patika dışı yol o kadar kayalık ve taşlı bir zemin değildi. Bu seferde aynı yerden 6,5. km'de yolu kısaltmak için patikayı tekrar terk ettik. Bu sefer doğru karar vermiştik.

7,5. km. Kurt Yaylasına ulaştık. Yayladaki su oldukça güzeldi. Su başında vermiş olduğumuz çay molasından sonra dönüş yolculuğumuz başladı.