Tembel Ayaklar Çamkoru Kış 2022

March 20, 2022
March 2022

near Alakoç, Ankara (Türkiye)

2020 Şubat ayında gitmiş olduğumuz rotaya 2 yıl sonra tekrar kış aylarında gidelim dedik. Köpek dostlarımız tekrar bizi karşıladı ve yürüyüş boyunca bize eşlik etti.

Çamkoru Tabiat parkından başlayıp Çamkoru Göleti'nin (göl kış sebebiyle donmuş) yanında devam ettiğimiz kış için ideal ve güzel bir parkurdu. Başlangıçta yaklaşık 2,8 km düz gittikten sonra 2 km içinde 250 metre tırmanacağımız hafif bir yokuşun akabinde tırmandığımız yüksekliği yaklaşık 2 km'de tekrar indik. (Bir önceki turumuz ile aynı yorum)

Kar yüksekliği fazlaydı. Altta 50 cm olduğunu tahmin ettiğimiz donmuş karın üzerinde 15-20 cm'lik yeni yağmış kar vardı. Yol kar kaplı olduğu için tek sıra halinde ilerledik. Ön tarafta gidenlerin açmış olduğu güzergahı arkadakiler takip etti, bu sayede daha az efor sarf etti. Yer yer alttaki donmuş karda yumuşama olduğunda dizimizi aşacak şekilde kara battık.

Önemli bir uyarı! Arabayı park edip yürüyüş hazırlığı yapmaya başladığımızda yanımıza gelen köpekler yürüyüş boyunca bize eşlik etti. Köpeklerin hepsinin kulağında numaraları vardı. İnsanlara alışık, rahatsızlık vermeyen hayvanlardı. Ara sıra kendi aralarında kavga ettiler.

Yürüyüş sonrası pikniğimizi Çamkoru'da yapmayıp Soğuksu Milli parkına gittik

Yürüyüş yolu kar kaplı olduğu için rotayı zor olarak işaretledik.

PictographLake Altitude 4,544 ft

Devrilmiş Ağaç

• Photo of Alperen Şentürk
    Alperen Şentürk Mar 31, 2022

ekibinize katılmamızın bir yolu var mıdır? harika rotalar oluşturmuşsunuz tebrik ettim.

• Photo of Tembel Ayaklar
    Tembel Ayaklar Apr 30, 2022

İletişim için tembel.ayaklar@gmail.com adresine e-posta gönderebilirsiniz