Tembel Ayaklar Çamkoru Kış 2020

February 23, 2020
February 2020

near Alakoç, Ankara (Türkiye)

Çamkoru Tabiat parkından başlayıp Çamkoru Göleti'nin (göl kış sebebiyle donmuş) yanında devam ettiğimiz kış için ideal ve güzel bir parkurdu. Başlangıçta yaklaşık 2,8 km düz gittikten sonra 2 km içinde 250 metre tırmanacağımız hafif bir yokuşun akabinde tırmandığımız yüksekliği yaklaşık 2 km'de tekrar indik. Yorucu olmayan güzel bir güzergah. Kar yüksekliği 5-10 cm civarında olduğu için kar yürüyüşü anlamında zorlu değildi.

Yolun 2,5. km'de yol ayrımı gelmişti. Biz soldan gittik. Yanlış bir karar vermişiz. Sağdan gitmemiz gerekiyormuş. İleride tekrar takip ettiğimiz rotaya döndük. 3-4 yerde yol ayrımı vardı. Hepsinde sağdan gittik.

Önemli bir uyarı! Arabayı park edip yürüyüş hazırlığı yapmaya başladığımızda 5-6 köpek yanımıza geldi. Tabiat parkından çıkana kadar köpek sayısı 15 civarına çıktı. Çamkoru Göleti'nin yanına vardığımızda 6 köpek kaldı. Bu 6 köpek tüm rotayı bizimle birlikte takip etti. Köpeklerin hepsinin kulağında numaraları vardı. İnsanlara alışık, rahatsızlık vermeyen hayvanlardı.