Teke koyu- Maden koyu arası Likya yolu 3. Gün

Photo ofTeke koyu- Maden koyu arası Likya yolu 3. Gün Photo ofTeke koyu- Maden koyu arası Likya yolu 3. Gün Photo ofTeke koyu- Maden koyu arası Likya yolu 3. Gün

April 8, 2024
April 2024

near Atbükü, Antalya (Türkiye)

Teke koyu- Maden koyu arası Likya yolu 3. Gün

• Yunus.Topuz Apr 27, 2024

merhaba ben de kampa gitmeyi düşünüyorum 4x4 yüksek araçla.
    Tekirova tarafından girişte araçların girmesini engellemek için beton set vardı o hala duruyor mu onu merak etmiştim, Antalya'dan boşuna gelmiş olmak istemem :)

• Photo of sabahatyos
    sabahatyos Apr 27, 2024

Beton set olarak değil demir bir kapı olarak duruyor, girişteki kulübe var ve milli parklarda görevli kişiler var kulübede, bizde aracimizla gittik ama geçişe izin vermediler, traking yaparak ilerlememiz gerekti, rotada da milli parklardan gelen görevli kişiler rotayı gezerek kontrol yapıyorlar, aslında kamp atmak yasakmış bizim son gününüz olup rotadan çıkacağımız için sorun yaşamadık ama rotanın başında rastlasaydık durum ne olurdu bilemiyorum, havalar ısındikca bilinçsiz kişiler sebebiyle yangın riskine karşı kontrolleri artıracaklarini da belirttiler, hazırlıklı ve dikkatli olmanızı öneririm, rota çok keyifliydi umarım görme şansınız olur.

• Yunus.Topuz Apr 27, 2024

Teşekkür ederim iyi akşamlar :)