TeBeOs 👣 A Peneda - Outeiro Alvo - A Peneda

Photo ofTeBeOs 👣 A Peneda - Outeiro Alvo - A Peneda Photo ofTeBeOs 👣 A Peneda - Outeiro Alvo - A Peneda Photo ofTeBeOs 👣 A Peneda - Outeiro Alvo - A Peneda

November 3, 2018
November 2018

•   4.7 1 review

near Senhora da Peneda, Viana do Castelo (Portugal)

Ruta impresionante. Subida tralo santuario de A Peneda polo camiño tradicional, co son da auga caendo a nosa esquerda, os enormes penedos con vias de escalada a nosa dereita, alonxándonos pouco a pouco do inicio e atopando acibros en flor e formas imaxinativas nos blocos de pedra. Superando o desnivel ata o pantano, atravesamos a ponte. O día é tan clariño que o pantano ofrece unha vistas tan espectaculares como relaxantes. Seguindo os fitos de pedra continuamos subindo, e collemos un pequeno "aire" de ida e volta por un sendeiro onde as vacas rascan o corpo coas xestas, nos tamén os rabuñamos ben e chegamos a unha laxa de pedra onde a Bouça dos Homens a distinguimos á nosa dereita, e a nosa esquerda, temos o pantano a vista de paxaro. Voltamos ao camiño principal e seguimos subindo entre moitísimos penedos observando os fitos e facemos un alto baixo a sombra dúnhas sobreiras estratéxicamente colocadiños para o xantar . Seguimos ata atopar un sendeiro máis ancho, e nun punto onde a auga rebrandece o terreo, collemos cara a esquerda monte a través para facer o segundo e máis longo "aire" que levaranos ata o punto máis elevado do percorrido: O Outeiro Alvo, cunha torre de vixilancia na súa cume. Vistas de 360º.
Voltamos polo mesmo camiño desfacendo o "aire", e so quédanos biaxar por un antigo camiño empedrado en zig-zag ata a estrada. Tras 1 km alternando asfalto e carreiros, péchase s o círculo.
Recomendamos facer esta ruta con bo tempo, o percorrido pode ser moi esvaradío se as pedras andan molladas pola choiva.
Moitísmas grazas a Nuno Maçaes por orientarnos co seu track.

PictographBridge Altitude 3,126 ft

PictographRiver Altitude 3,104 ft

PictographLake Altitude 3,243 ft

PictographTree Altitude 3,384 ft

• Photo of teresalceda
    teresalceda Nov 4, 2018

Ruta super recomendable para un día con sol.

• Photo of Osolouro
    Osolouro Apr 14, 2022

Peneda en estado puro. Recorrido en su mayoría por trilhos y siguiendo hitos hasta la cumbre del Outeiro Alvo. Extraordinaria