Photo ofΤαϋγετος - Άγιος Δημήτριος - Δάσος Βασιλικής - καταφύγιο ΕΟΣ Καλαματας - Προφήτης Ηλίας Ταϋγέτου Photo ofΤαϋγετος - Άγιος Δημήτριος - Δάσος Βασιλικής - καταφύγιο ΕΟΣ Καλαματας - Προφήτης Ηλίας Ταϋγέτου Photo ofΤαϋγετος - Άγιος Δημήτριος - Δάσος Βασιλικής - καταφύγιο ΕΟΣ Καλαματας - Προφήτης Ηλίας Ταϋγέτου

August 27, 2022
August 2022

near Koumoustá, Peloponnese (Greece)

Μια απίστευτη ορειβατική διαδρομή που πρέπει όλοι οι ορειβάτες να κάνουν τουλάχιστον μία φορά. Η διαδρομή αποτελεί συνέχεια πρότερης διαδρομής στην περιοχή που μπορείτε να βρείτε από δική μου καταγραφή. Η διαδρομή ξεκινά από την εκκλησία του Αγίου Δημητρίου ( έχει πηγή στην βάση του) και ακολουθώντας για 200 μέτρα τον χωματόδρομο φτάνουμε στο καταφύγιο ανάγκης του ΕΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Ακριβώς απέναντι ξεκινά το μονοπάτι προς το διάσελο που μας οδηγεί ή στο Χαλασμένο ή στον Προφήτη Ηλία. Το μονοπάτι τραβερσαρει ομαλά και με ήπια κλίση προς το διάσελο. Λίγο πριν το διάσελο υπάρχει η τελευταία πηγή με πόσιμο νερό. Στο σημείο αυτό υπάρχουν πινακίδες που σε καθοδηγούν στις δύο κορυφές. Εμείς επιλέγουμε να πάμε δεξιά σε εμφανές μονοπάτι που τραβερσαρει τις κορυφές μέχρι να φτάσουμε κάτω από την πυραμίδα. Σε κάποιο σημείο υπάρχει μνημείο για το ιδιωτικό αεροπλάνο που έπεσε. Σε όλη την διαδρομή υπάρχει υποδειγματική σήμανση και με ανακλαστήρες εάν σε πιάσει το βράδυ. Δύο σημεία χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής γιατί είναι εκτεθειμένα, σε εκείνα τα σημεία υπάρχουν παρατημένα συρματόσχοινα. Θέλει προσοχή !! Μετά από ένα σημείο, υπάρχουν μόνο σημάδια τα οποία όμως είναι εμφανή που σε οδηγούν στην βάση της πυραμίδας από όπου ξεκινά η τελική ανάβαση προς την κορυφή.
Συνοπτικά, η διαδρομή είναι πεζοπορική μεν αλλά πρέπει να γίνεται ή να συνοδεύεται από έμπειρους ορειβάτες.