Татарів - гора Хом'як - водоспад Гук - Татарів

Photo ofТатарів - гора Хом'як - водоспад Гук - Татарів Photo ofТатарів - гора Хом'як - водоспад Гук - Татарів Photo ofТатарів - гора Хом'як - водоспад Гук - Татарів

September 22, 2020

near Tatariv, Ivano-Frankivsk Oblast (Ukraine)

Одноденний, здебільшого промаркований маршрут.
Лишали авто біля переїзду і кпп парку. На початку підйом лісною стежкую до Хом'яка, далі стежка вгору чагарниками та камянстим схилом до вершини. На горі було людно, популярне місце дозвілля. Вниз спускалися також промаркованою, але іншою, стежкою в напрямку долини хом'яків. Тут можна стати з наметом, або піти коротгим шляхом назад, або піти далі. Ми зійшли з маршкруту і рухались далі до водоспаду, зашовши в ліс трохи поблукали поки не знайшли стежку вздовж потічка і вниз до самого водоспаду. Гук вартує подивитись особливо коли там безлюдно. Від водоспаду до виїзду з терторії дорога з покритям, вздовж дороги є ретіл, атракції та готелі.
Вразило ріноманіття природи на протязі маршруту. Рекомендую йти коли сухо. Загалом зайняло 8 годин