Photo ofTaradell-Cuines d'en Rocaguinarda-L'Enclusa-Roques Trabucaires-Castell de Taradell-Taradell Photo ofTaradell-Cuines d'en Rocaguinarda-L'Enclusa-Roques Trabucaires-Castell de Taradell-Taradell Photo ofTaradell-Cuines d'en Rocaguinarda-L'Enclusa-Roques Trabucaires-Castell de Taradell-Taradell

March 18, 2024
March 2024

near Taradell, Catalunya (España)

Ruta circular des de Taradell passant per:
- Ermita de Sant Quirze de Subiradells (1.0 km)
- Font del Drac (1.3 km)
- Cuines d'en Rocaguinarda (4.0 km)
- L'Enclusa (4.5 km)
- Collada de Mansa (5.1 km)
- Collet del Castell (6.5 km)
- Mirador de les Roques Trabucaires (7.2 km)
- Castell de Taradell (7.7 km)
Senzilla excursió que ens porta a fer un dels 100 cims de la FEEC, l'Enclusa, el cim més alt de Taradell, la seva alçària per això no és l'objectiu de la sortida sino la quantitat de balmes i les vistes que anem trobant durant bona part del camí. Tan sols hi ha tres punts on ens compliquem una mica la vida ...Quan baixem a les Cuines d'en Rocaguinarda, quan baixem de l'Enclusa i quan baixem a sota del Mirador de les Roques Trabucaires. Són trossets molt curts però tenen la seva complicació, però vaja es poden fer perfectament. La resta del recorregut és ben senzill i amb desnivells moderats.