Tall GR-11 Queralbs - Font de l'Home Mort: alternativa 2

4 mi
March 26, 2024
March 2024

near Queralbs, Catalunya (España)

Entre la Setmana Santa de 2024 i el mes de juny de 2024, queda tallat el tram de GR-11 entre el poble de Queralbs i la Font de l'Home Mort, al terme municipal de Queralbs, per ser el període de nidificació d'una espècie protegida.
L'excursionista té disponibles dues alternatives per anar de Queralbs a la Font de l'Home Mort a Queralbs, o a la inversa:
Alternativa 1: Font de l'home Mort - Collet d'Estevenís (per la variant GR-11.8 que va en direcció Núria) - Fontalba - Queralbs: no és necessari arribar al paratge de Fontalba exactament, sinó que poc abans hi ha el pal indicador de senderisme ubicat a "Les Brosses", i des d'allà es pot baixar cap a Queralbs.
Alternativa 2: Font de l'home Mort - Baixada per la pista d'accés a la Font de l'Home Mort - Pal indicador sota la Mina Saragossa anomenat "Q3 - Roc Punxegut" - Baiuxada direcció Queralbs - Enllaç GR-11.
Per a més informació, podeu trucar al Parc Natural: 667116811.