TAGA: SANT MARTÍ D'OGASSA - TAGA - SANT MARTÍ D'OGASSA

Photo ofTAGA: SANT MARTÍ D'OGASSA - TAGA - SANT MARTÍ D'OGASSA Photo ofTAGA: SANT MARTÍ D'OGASSA - TAGA - SANT MARTÍ D'OGASSA Photo ofTAGA: SANT MARTÍ D'OGASSA - TAGA - SANT MARTÍ D'OGASSA

August 19, 2019

near Ogassa, Catalunya (España)

PER PROBLEMES DE COBERTURA EN EL MÓBIL i AMB BAIXAR LA RUTA DE WIKILOC, NO HE POGUT REGISTRAR LA RUTA D'AVUI, AIXÍ QUE L'HE REALITZAT MANUALMENT AMB EL PROGRAMA WIKILOC i LI HE POSAT LES FOTOS FETES EN LA RUTA.

Avui he fet una Ruta per pujar i baixar al TAGA, surtin des de L'Església de Sant Martí d'Ogassa, on he arribat per la carretera GIV-5211 de Sant Joan de les Abadesses - Ogassa, on després de creuar el poble seguint la carretera-pista asfaltada et porta a L' Església de Sant Martí d'Ogassa, que és troba a 5 km del encreuament de la carretera que va a Sant Martí de Surroca.
Al costat de l'Església hi ha lloc per aparcar uns quants cotxes.
Temps total 4:08 hores
La Ruta no te perdua, ja que està marcada fins al TAGA amb marques de color blanc, amb verd al mig i altres solament amb marques de color groc.
Com a precaució a causa de la boira i a la manca de GPS, la tornada l'hem fet pel mateix lloc de pujada, desfent el camí.
La baixada seria millor ferla pel Coll de Jou i després seguir la pista o si es porta GPS seguir el sender que hi ha darrere del Refugi de Sant Jordi que va a parar al camí de pujada al costat de la Font del Freixe.
I per acabar hem dinat molt bé relació qualitat-preu, menú de 13 euros al Restaurant-Fonda Can Costa en la població d'Ogassa.

Inici i Fi - Aparcament

Fi

• Photo of apagesml
    apagesml Aug 30, 2021

Molt ben explicat i il.lustrat.
    La veritat és que s'agraeix perquè no ens hauria resultat fàcil arribar al lloc d'inici, ja que la senyalització ha estat malmesa i a més hi ha una senyal de "prohibit; camí particular" que despista molt. Gràcies!

• Photo of judest15
    judest15 Aug 31, 2021

apagesml, moltes gràcies pel teu comentari i valoració, m'alegro que t'ha nes be la Ruta, una llàstima que aquest Cims emblematics no estiguen ben senyalitzats i amb un bon manteniment.