سیباندره پائینتر از روستا ۷شهریور۹۹

Photo ofسیباندره پائینتر از روستا ۷شهریور۹۹ Photo ofسیباندره پائینتر از روستا ۷شهریور۹۹ Photo ofسیباندره پائینتر از روستا ۷شهریور۹۹

6 hours one minute
August 29, 2020
August 2020

near Ashkdar, Alborz (Iran)

۴صبح از تهران حرکت کردیم ۶ رسیدیم به انتهای جاده پرتگاهیه مارپیچ که به روستای سیباندره میخورد.متاسفانه بدلیل ابتلای روستائیان سیباندره به کرونا ،ما را راه ندادند و دروازه روستا بسته بود ،این روستا حداقل ۵۰۰۰ تمن ورودی دارد البته ما را راه ندادند و بسیار محترمانه گفتند لطفا برگردید اگر بیایید پنچر میکنند .بنابرین با تدبیر من پائینتر از دروازه روستا،یک مسیر به داخل دره یافتم ماشین را پارک کرده و به آرامی وارد دره شدیم خاک نرمی داشت ،برود رسیدیم نشستیم صبحانه را خورده سپس برخلاف جهت آب پیمایش را شروع کرده و یک رودخانه نوردی جانانه کردیم ،ارتفاع آب تنها در یک نقطه به کمر رسید باقی نقاط زیر زانو ،نهایت زانو بود .منطقه سیل خیز است بهیچ وجه در بهار نروید .دمای آب قابل تحمل بود و هوا هم خیلی گرم نبود.بسیار زیبا بود و همه لذت بردند ،در انتها بعد از صرف نهار ،مسیری پاکوب خوب در کنار باغ شخصی یافتیم و با اجازه نگهبانش وارد مسیر شده در انتها در را باز کرده و به جاده رسیدیم یعنی درواقع از دره خارج شده وکشیدیم بالا تا به جاده رسیدیم و با کمی قدم زدن خود را رساندیم بسمت محل پارک ماشین و ساعت دو به تهران بازگشتیم تا به ترافیک جاده کردان و اتوبان کرج نخوریم ،برنامه عالی اجرا شد.ساعت سه ونیم تهران بودیم.