صعود انفرادی سرکچال ۳ ،۲ ،۱ ۲۰ خرداد۱۴۰۱

Photo ofصعود انفرادی سرکچال ۳ ،۲ ،۱ ۲۰ خرداد۱۴۰۱ Photo ofصعود انفرادی سرکچال ۳ ،۲ ،۱ ۲۰ خرداد۱۴۰۱ Photo ofصعود انفرادی سرکچال ۳ ،۲ ،۱ ۲۰ خرداد۱۴۰۱

June 10, 2022
June 2022

near Sepīdestān, Alborz Province (Iran)

من اول قله سرکچال ۳ صعود کردم چون یه پاکوب خوب نرسیده به سرکچال ۱ داشت به اونسمت، بعد برگشتم ۲ و ۱ .جانپناه چشمه ندارد حتما آب همراهتان باشد،تنها چشمه ۴۵دقیقه قبل جانپناه هست.مسیر درصورت نبود برف،کاملا مشخص است ،بعد جانپناه شیب تند و شن اسکی طور گاهی میشود .بنظرمن فرود سرکچال از صعودش سختتر است.جانپناه دارای دو درب و انبار، بدون درز و تمیز ظرفیت ۱۰ نفر خواب روی تخته ها.مدت زمان پیمایش مبدا تا سرکچال ۳ ، ۵/۵ساعت .مبدا تا جانپناه ۲/۵ساعت.هرچه زودتر راه بیفتید بنفعتان است،در مسیر هیچ سایه ای وجود ندارد.تعداد محدودی یخچال در بالا باقی مانده که عبور از کنارشان میسر است.

• Photo of FANOUS SHAB
    FANOUS SHAB Jun 10, 2022

آورین اورین و صد اورین به اراده اهنین شما

اما باور ناپذیره تنهایی چگونه میشود اینهمه راه رو پیمود ، اخر کوپیمای گروهی با رفقا یچیز دیگست ، زنده باشید و پر انرژی ، خوبه ارتفاعات خوبی دارید و این یه نعمته

• Photo of Jack Spears
    Jack Spears Jun 10, 2022

ماشالا

Jack Spears Jun 11, 2022

دلا خو کن به تنهایی

asal Az Jun 11, 2022

سپاس ،بله دوست گرامی تنهایی با گروهی خیلی متفاوته و هر کدام محاسن خاص خود را دارند ،مثلا من در تنهایی بیشتر با طبیعت ارتباط میگیرم ،خوشبخت باشین.

• Photo of FANOUS SHAB
    FANOUS SHAB Jun 11, 2022

تنها چیزی که بنده را در صعور گروهی رنج میده همین عدم توجه کافی به زیبایبهاست و فرصتی که داده نمیشه ، بهمین خاطر گروهکی داریم شش نفره که بدلخواه حرکت میکنیم و این خیلی بیشتر لدت میده تا بشه پای یه گلسنگ نشست و بیشتر وقت دیدنش را داشت یا کنار لانه گِلی بلبل کوهی بیشتر وقت گذاشت، اما بتنهای خطراتی را داره که ما جرآتشو نداریم

asal Az Jun 11, 2022

دقیقا درسته

• Photo of Hamed_f
    Hamed_f Jun 15, 2022

با درود و خداقوت، من هم میخوام انفرادی این مسیرو جمعه صعود کنم ولی این اپ اجازه ذخیره ترک مسیرو نمیده، ممنون میشم برای اشتباه نرفتن مسیر راهنماییم کنید.

asal Az Jun 16, 2022

سلام اسکرینشات بگیریدو مسیر کاملا پاکوب و مشخص روبه بالاست،جمعه هم شلوغه نگران نباشید ،به جانپناه رسیدید سمت چپ ..
    یال را دو ساعتی بالا برید تا به سرکچال یک برسید
    .سپس سمت راست خطالراس نیم ساعت ادامه بدیدبه باقی سرکچالها میرسید

• habibp145 Aug 4, 2023

گزارش خوبی بود. شاد و سلامت باشید.