صعود چشمه‌سبز به بینالود: (قطعه ۳) جانپناه مدرس به قله بینالود و برگشت

Photo ofصعود چشمه‌سبز به بینالود: (قطعه ۳) جانپناه مدرس به قله بینالود و برگشت Photo ofصعود چشمه‌سبز به بینالود: (قطعه ۳) جانپناه مدرس به قله بینالود و برگشت Photo ofصعود چشمه‌سبز به بینالود: (قطعه ۳) جانپناه مدرس به قله بینالود و برگشت

July 28, 2018
July 2018

near Derakht-e Jowz, Razavi Khorasan (Iran)

چشمه سبز به بینالود و برگشت از فریزی
برنامه آمادگی دماوند باشگاه کوهنوردی آزادگان تاریخ اجرا ۴ و ۵ مرداد ۱۳۹۷

تا چشمه سبز را با مینی‌بوس طی کردیم. ساعت ۵ عصر از چشمه‌سبز صعود را شروع کرده و در شیب نسبتا تند به جاده مخصوص خطوط انتقال نیرو رسیدیم. با طی کم مسافت به مقصد شب مانی (خانه برق) رسیدیم و شب را اطراق کردیم.
صبح جمعه ۵ مرداد راس ساعت ۳.۵ بیدارباش زده شد و ساعت ۴.۵ گروه ۸۰ نفره به سمت جانپناه مدرس حرکت کرد. مسیر ۲۲ کیلومتری از روی خط‌الراس با بده‌بستان‌های کم در ۶ ساعت طی شد.
قسمت سوم برنامه صعود از جان‌پناه مدرس به قله بینالود و برگشت در طی ۲ ساعت و نیم انجام شد
و در نهایت ساعت ۴ عصر از جان‌پناه مدرس حرکت به سمت فریزی از طریق خانه ابراهیمی و باغ گیلاس به مسافت ۱۰ کیلومتر در ۴ ساعت طی گردید.