صعود بی بیرمی تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ برابر با۲۰۲۱/۰۳/۲۳

Photo ofصعود بی بیرمی تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ برابر با۲۰۲۱/۰۳/۲۳ Photo ofصعود بی بیرمی تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ برابر با۲۰۲۱/۰۳/۲۳ Photo ofصعود بی بیرمی تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ برابر با۲۰۲۱/۰۳/۲۳

Experts only
March 24, 2021
March 2021

near Geshī, Bushehr (Iran)

درتاریخ سوم فروردین ۱۴۰۰(۲۰۲۱/۰۳/۲۳) برای سومین مرتبه به همراه همنوردان و دوستان عزیزغلامرضا عمرانی ، احمد ابراهیمی حقیقی و منصور ثابت به قله صعود کردیم .برای صعود به بیرمی از طرف منطقه گردشگری خاییز تنگستان ، نزدیکترین نقطه از تنگ روان است ،برای صعود با کمک راهنما در تمام فصول سال ممکن است اما بهترین ماه های سال به علت مناسب بودن هوا بهمن تا پایان فروردین است. سالانه کوهنوردان زیادی با همراهی راهنمایان فتح قله را انجام میدهند.در مسیر فتح قله پوشش گیاهان و درختان چون ( گلهای شقایق ، گلسنگ،بَنِه ، بادام وحشی ، آلبالو وحشی )، وجود انواع پرندگان چون(کبک ، تیهو ، بلبل ، چکاوک، پرندگان شکاری ،شاهین، عقاب مارخوار ) حیواناتی چون( آهو ، گرگ، کفتار، گراز ، پلنگ، روباه ، راسو ، کل وقوچ )و انواع متعددی از خزندگان چون (مار ، عقرب، هزارپا و انواع سوسک )جلوه زیبایی را به کوه بخشیده است. برای استفاده از این طبیعت و جلوه خداوندی تنها خواهش من از دوستان رعایت حفظ جان این گونه های زیباو پرهیز از آتش افروزی زیاد است تا این زیباییها محفوظ بماند.(ارادتمند همه ی همنوردان خوب محمود ثابتinestagram, mahmood_st47 -09210764782-09931737318)

استراحتگاه پنجم

قله ی زیبای بیرمی

درتاریخ سوم فروردین ۱۴۰۰(۲۰۲۱/۰۳/۲۳) به همراه همنوردان و دوستان عزیزغلامرضا عمرانی ، احمد ابراهیمی حقیقی و منصور ثابت به قله صعود کردیم .برای صعود به بیرمی از طرف منطقه گردشگری خاییز تنگستان ، نزدیکترین نقطه از تنگ روان است ،برای صعود با کمک راهنما در تمام فصول سال ممکن است اما بهترین ماه های سال به علت مناسب بودن هوا بهمن تا پایان فروردین است. سالانه کوهنوردان زیادی با همراهی راهنمایان فتح قله را انجام میدهند.در مسیر فتح قله پوشش گیاهان و درختان چون ( گلهای شقایق ، گلسنگ،بَنِه ، بادام وحشی ، آلبالو وحشی )، وجود انواع پرندگان چون(کبک ، تیهو ، بلبل ، چکاوک، پرندگان شکاری ،شاهین، عقاب مارخوار ) حیواناتی چون( آهو ، گرگ، کفتار، گراز ، پلنگ، روباه ، راسو ، کل وقوچ )و انواع متعددی از خزندگان چون (مار ، عقرب، هزارپا و انواع سوسک )جلوه زیبایی را به کوه بخشیده است. برای استفاده از این طبیعت و جلوه خداوندی تنها خواهش من از دوستان رعایت حفظ جان این گونه های زیباو پرهیز از آتش افروزی زیاد است تا این زیباییها محفوظ بماند.(ارادتمند همه ی همنوردان خوب محمود ثابت)