صعود به قله کرکس. پاییزه.

January 6, 2024
January 2024

near Mār Chūneh, Isfahan (Iran)

تاریخ: 15 دی 1402
Garmin GPSMAP 65s
بهترین دقت: 1.8± متر
تفکیک‌پذیری: 1 نقطه در هر 20 متر
این صعود در فصل زمستان انجام شد، اما چون هیچ برفی در منطقه نبود معادل صعود پاییزه است.
صعود از روستای کشه و از مسیر نرمال سه‌فصل انجام شد.
ابتدای مسیر در شهرک تفریحی رایان است که هر ماشین باید مبلغی ورودی بدهد. جای پارک هست اما دستشویی‌ها خراب بودند.
اواسط مسیر صعود یک پناهگاه جدید مجهز به آب چشمه و دستشویی وجود دارد. یک جان پناه قدیمی نیز هست.
کمی بالاتر از پناهگاه تابلویی وجود دارد که نشان می‌دهد ادامه مسیر از سمت راست برای سه‌فصل و سمت چپ برای زمستان مناسب است.
مسیر دشواری خاصی ندارد.
تمام مسیر در داخل دره است و اصلا مناسب زمستان نیست. حتی جایی که تابلوی مسیر زمستانه دارد نیز مناسب زمستان نیست، پیش از تابلو نیز مناسب زمستان نیست.
پناهگاه دو متولی دارد که به نوبت در آن حضور دارند. در زمان صعود ما آقای احمد آرمین متولی‌ش بودند. شماره تماس: 09139734562
رفت و آمدمان از کاشان با مینی‌بوس آقای جواد واردی بود که بسیار توصیه می‌شوند. شماره تماس: 09133638577