Photo ofصعود به قله های لاکمر (عباسعلی) و سرکوه از روستای کمرپشت و برگشت از روستای شورکچال- Lakamar and Sar kuh peak- kamarposht to shoo Photo ofصعود به قله های لاکمر (عباسعلی) و سرکوه از روستای کمرپشت و برگشت از روستای شورکچال- Lakamar and Sar kuh peak- kamarposht to shoo Photo ofصعود به قله های لاکمر (عباسعلی) و سرکوه از روستای کمرپشت و برگشت از روستای شورکچال- Lakamar and Sar kuh peak- kamarposht to shoo

June 10, 2022
June 2022

near Kamar Posht, Māzandarān (Iran)

تاریخ اجرا ۱۹ و ۲۰ خرداد
مسیر پیمایشو از روستای کمرپشت شروع کردیم. بعد جنگل یه دشت داره که کنارش چشمه است، شبو اونجا کمپ کردیم. فرداش راه افتادیم به سمت امامزاده و بعدش سمت سرکوه. از امامزاده تا سرکوه بیشتر مسیرش تراورسه ولی از یه جایی کلا سر بالا میشه و ارتفاع میگیری. از امامزاده تا روستای شورکچال هیچ چشمه ای ندیدم من، به اندازه آب همراه خودتون داشته باشید.
بعد سرکوه کلا مسیر سر پایینیه و پاکوب مشخصی نداره و یه سری جاها از سنگا و درختچه ها باید رد شید.

Camping

کلبه

• Photo of Sadegh Moradi صادق مرادی
    Sadegh Moradi صادق مرادی Oct 2, 2023

پدیده جان درود بر شما، پیشنهاد شما ابتدا صعود به عباسعلی هست یا سرکوه و چرا. متشکرم

• Photo of Padideh.khaleghi
    Padideh.khaleghi Oct 2, 2023

درود، بستگی داره برنامتون چطوره! اگر شب مانی دارید که تو عباسعلی دشت و چشمه هست برای موندن خیلی بهترم هست. از کمرپشت کلا با شیب ملایمی ارتفاع میگیرید ولی از سرکوه با شیب بیشتر که اینم بستگی داره کدومو ترجیح میدید. و اینکه من تو مسیر سرکوه چشمه پیدا نکردم فقط پایین تر از قله چوپان بود که یکمی دور بود و ما نرفتیم.