صعود به قله هشتاد پهلو از مسیر جنوب غربی و نصب تابلوی قله- باشگاه گاشو

Photo ofصعود به قله هشتاد پهلو از مسیر جنوب غربی و نصب تابلوی قله- باشگاه گاشو Photo ofصعود به قله هشتاد پهلو از مسیر جنوب غربی و نصب تابلوی قله- باشگاه گاشو Photo ofصعود به قله هشتاد پهلو از مسیر جنوب غربی و نصب تابلوی قله- باشگاه گاشو

1940
May 22, 2021
May 2021

near Sardān, Lorestān (Iran)

برنامه با هدف نصب تابلوی تعمیر شده قله هشتاد پهلو به سرپرستی آقای حمید بهاروند در تاریخ 31 اردیبهشت 1400 توسط باشگاهمون ( گاشو) انجام شد.
دسترسی به این مسیر از آزاد راه خرم آباد به اندیمشک (خرم زال) و سپس از روستای سرچک دادآباد هستش. تمام مسیر فرعی از آزاد راه تا نقطه استارت به طول 15 کیلومتر خاکی هستش. البته از نقطه استارت به طول 3.5 تا 4 کیلومتر دیگه هم میشه با ماشین ادامه داد که ما ندادیم. پیشنهاد می‌کنم جاده خاکی(فرعی) رو با سواری نرید. ماشین اذیت میشه.
مسیر ثبت شده مسیر صعودمون هستش و مسیر فرودمون رو که از شمال قله و به مقصد گردنه تاف هستش به صورت جدا ثبت کردم.
در نقطه‌ای که چشمه رو ثبت کردیم حدود 700 متر جلوتر هم یه چشمه دیگه هست که متاسفانه ثبتش نکردم من.