صعود به قله بینالود ۱۳۹۸/۰۶/۲۲

September 14, 2019
September 2019

near Ferīzī, Razavi Khorasan (Iran)

به نام خدا
این جهان کوه است و‌فعل ما ندا
سوی ما آید نداها را صدا

این هفته با جمعی از دوستان موافق که برای اولین بار سعادت همنوردیشون رو داشتم راهی قله بینالود شدیم

صبح ساعت ۴ راه افتادیم و من با عجله ای که‌ کردم تا سر موقع به قرار برسم هم صبحانه و هم نهارم رو جاگذاشتم ؛(

اما خب باتوجه به همراهی سایر دوستان مشکلی پیش نیومد که ان شالله براشون جبران میکنم

ضمنا یکی از دوستان (عباس آقا) از یزد تشریف آورده بودن که لطف برنامه دو چندان شده بود

علی هم از شیروان با لهجه شیرین کردی و مرام درجه یک و البته آملت عالی ای که درست کرد لحظات خوبی رو رقم زد

با الیاس و سعید که تعریفشون رو اکبر زیاد کرده بود هم آشنا شدم که البته بیش از اون تعریفها ازشون دیدم و امیدوارم بتونم برنامه های بیشتری باهاشون باشم

برنامه با این که گروهی بود اما با هماهنگی سرپرست برنامه(الیاس) من و اکبر گاهی اوقات سرعت میگرفتیم و از بقیه جلو می افتادیم

البته الیاس برای همراهی با دوست یزدیمون با همون سرقدم آهسته میومد و با علی و سعید گرم صحبت میشدن
و البته همه میدونن که از بین همه ورزشکارها کوهنوردا حرفها و خاطرات خیلی بیشتری برای تعریف کردن دارن.

ضمنا سه هفته پیش که به بینابود اومده بودم اطراف پناهگاه مدرس پر بود از زباله و بطری پلاستیکی . همونجا تصمیم گرفتم زودتر دوباره به بینالود برگردم و قدری توی پاکسازی اونجا نقشی داشته باشم. ایندفعه که اومدم اطراف جانپناه پاکسازی شده بود که همینجا از فرد یا افرادی که این کار رو انجام داده بودن تشکر میکنم.

در نهایت برنامه در ساعت ۴ عصر تمام شد و البته خوردن بستنی دو صعود اولی (علی و عباس) برنامه رو خاطره انگیزتر کرد