صعود به قله بندعیش از دره حصارک - ۹۶/۰۹/۱۷

Photo ofصعود به قله بندعیش از دره حصارک - ۹۶/۰۹/۱۷ Photo ofصعود به قله بندعیش از دره حصارک - ۹۶/۰۹/۱۷ Photo ofصعود به قله بندعیش از دره حصارک - ۹۶/۰۹/۱۷

December 10, 2017
December 2017

near Maḩalleh-ye Ḩeşārak, Tehrān (Iran)

در تاریخ 17 آذر ماه 1396 و در یک روز سرد پاییزی برنامه صعود به قله بند عیش را آغاز نمودیم. این برنامه به طور مشترک توسط گروه های کوهنوردی " دوستان " و " محمد اوراز " برگزار شد. تعداد اعضای حاضر در برنامه 21 نفر بود.
در ساعت 6:25 صبح برنامه را از حصارک با سرقدمی آقای قدرت نورمحمدی آغاز نمودیم. مسیر را از دره حصارک در پیش گرفتیم و در ساعت 9:15 در محل استخر و چشمه برای صرف صبحانه به مدت نیم ساعت توقف کردیم. تا به اینجا مسیر بسیار ساده می باشد و از این به بعد یعنی 2 کیلومتر پایانی را شیب گرفته و بر روی یال می رویم. در بین راه زمان های کوتاهی برای استراحت و گرفتن عکس یادگاری توقف می کنیم و در نهایت در ساعت 11:45 تمامی اعضای گروه به قله بند عیش صعود می کنیم. مسیر برگشت را نه از راه رفت و از شن اسکی تا استخر طی کردیم که بسیار راحت تر و سریعتر انجام شد. در ساعت 13:15 به استخر رسیده و یک ساعت برای صرف ناهار توقف کردیم و در ساعت 16:20 برنامه با موفقیت به پایان رسید