Suva planina, Sokolov put (deonica do Devojačkog groba)

Photo ofSuva planina, Sokolov put (deonica do Devojačkog groba) Photo ofSuva planina, Sokolov put (deonica do Devojačkog groba) Photo ofSuva planina, Sokolov put (deonica do Devojačkog groba)

May 1, 2015
May 2015

near Niška Banja, Central Serbia (Serbia)

Sokolov put, Skyrunning liga Srbije. Prevelik zalogaj za mene. Ali došao sam sa idejom da je to dobra prilika da pređem deonicu do Devojačkog groba po grebenu Suve planine, onaj deo koji nikada do sada nisam prelazio preko Mosora i Sokolovog kamena. Potajno sam se nadao da bih možda uspeo u limitu da popnem i Trem ali...

Krenulo je dobro, od starta u Niškoj Banji strmim usponom gde nisam dozvolio da me grupa ponese i nametne brži tempo od onoga koji meni odgovara. KT 1 i KT 2 sam prošao bez problema u nekom svom planiranom vremenu. Usledio je uspon na Mosor. Uspon manje više nije bio problematičan, na spustu sam propustio poveću grupu učesnika da se spusti pa sam onda krenuo i ja. Iskreno očekivao sam veće probleme. KT 3 sam overio još uvek u nekom limitiranom vremenu.

Sledio je uspon na Sokolov kamen, pošto je bilo dosta toplo razmišljao sam da li mi je pametno da se toliko forsiram ili da smanjim i sa više kratkih pauza nastavim samo do Devojačkog groba kako sam inače prvobitno i planirao ukoliko ne krene sve kako treba. Drugih poteškoća nisam imao, noge su izdržale tempo koji sam nametnuo sam sebi. Do Sokolovog kamena sam stigao već pri kraju grupe, velika većina je već prošla tako da sam bio siguran da do Devojačkog groba ne mogu stići u zadatom limitu što me ni najmanje nije zabrinulo.

Od Devojačkog groba sam nakon kraće pauze krenuo ka Bojaninim vodama, pojeo ručak koji su organizatori pripremili i seo u bus koji me je vratio u Nišku Banju u smeštaj.

I pored toga što nisam prošao celu stazu veoma sam zadovoljan jer sam danas doživeo Suvu planininu na neki potpuno drugačiji način nego prilikom mojih prethodnih dolazaka za vreme Zimskih uspona na Trem.

Organizacija odlična, bar ja nisam primetio nikakav problem.