Photo ofSuuçtu şelalesi alabalık tesisleri-Çobandede Seyir Terası-Çataldağ Ormanları-Alabalık tesisi Photo ofSuuçtu şelalesi alabalık tesisleri-Çobandede Seyir Terası-Çataldağ Ormanları-Alabalık tesisi Photo ofSuuçtu şelalesi alabalık tesisleri-Çobandede Seyir Terası-Çataldağ Ormanları-Alabalık tesisi

October 15, 2022
October 2022

near Yeşildağ, Balıkesir (Türkiye)

Suuçtu tabiat parkına girmeden hemen sağ tarafa dönen yoldan alabalık tesisine devam edip aracımızı tesis bahçesine bıraktık. Akşam geç vardığımız için yürüyüşün 5. Km sinde kampımızı kurduk. Ertesi sabah yağmurlu ve sisli bir havada çobandede seyir terasına vardık. Daha sonra orman içinden çataldağ zirveye devam ediyorduk fakat yağışın ve sisin çok artması ayrıca zirveye çıksak bile göreceğimiz bir manzara olmayacağı için zirveye çıkmadan bazen orman içi patika bazen traktör yolu kullanarak alabalık tesisine bıraktığımız aracımıza döndük. Yol üzerinde çeşmeler mevcut noktalara ekledim.

PictographWaterfall Altitude 2,541 ft

• özgür akşakar Nov 15, 2022

Merhaba, İzmir'den gelip şelale civarında araç üstü çadırımla kamp yapmayı düşünüyorum.. Aynı zamanda sizin rotanız civarında bisikletimle tur yapacağım... Şelaleye yakın yerler nasıldır, yada sizin bu rotanız üzerinde araç ile olabilir mi, uygun yerler var mıdır? Şelaleye de girmek isterim... Bölgeyi pek bilmediğim için sizin rotanıza denk geldim, çok iyi oldu, ama kamp için önerinizi yazarsanız çok iyi olur...

• Photo of korkmazsamet67
    korkmazsamet67 Nov 15, 2022

Merhaba🙋‍♂️ Şelalenin hemen üstünde piknik alanı ve kamp alanı var ama araç girişte otoparka koyuluyor. Araçüstü çadırla girersiniz muhtemelen sorun çıkacağını düşünmüyorum. Suuçtu tabiat parkına girmeden sağdan devam ederseniz de Dere kenarlarında çok güzel kamp için alanlar mevcut. Ayrıca bu yol alabalık tesisine gidiyor oralarda kamp için uygundur. Tabiat parkının girişinden sağa devam ederseniz bisikletle çataldağ zirve de bulunan çobandede seyir terasına kadar çıkabilirsiniz. Ayrıca bu bölgeye Mustafakemalpaşa Muradiyesarnıç köyü üzerinden de gelebilirsiniz yada Susurluk yaylaçayırda bulunan gölet tarafından da ulaşım sağlayabilirsiniz. Bizim yürüdüğümüz rotanın bazı kısımları orman içi olduğu için bisiklete uygun değil. Ama şelaleden başlayıp seyir terasına çok rahat bisiklet ile çıkıp geri dönüş sağlarsınız. Yürüyüşümün 8. Kmsinde işaret koyduğum bir nokta var buradan terasa değilde aşağıya devam ederseniz yine güzel bir çeşme ve kampa uygun alanlar var. Yolunuz açık olsun 🙋‍♂️😊

• özgür akşakar Nov 15, 2022

Gerçekten çok sağ olun detaylı açıklamanız için... Ben büyük ihtimal Alabalık yolunda arabayla uygun yer bakarım... En kötü zaten milli parka girerim...Yine de kamp alanına arabayla sokmazlar gibi geliyor bana.. Otopark zaten curcuna olur..:) O yüzden sağdan devam edip bulurum bir yer dediğiniz gibi ... Zaten bir gün yürüyüş, bir bisiklet olarak düşündüm... Harita Mustafakemalpaşa üzerinde yolu gösterdi İzmir için... Kendinize iyi bakın... Sevgiler...