ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ ΚΑΡΥΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

April 8, 2023

near Karyés, Peloponnese (Greece)

8-4-2023.
Στην ανοθευτη φυσικη ομορφια των Καρυων κανεις δεν μπορει να βαρεθει, ειδικα αν συνδυασει τις πεζοπορικες με τις ποδηλατικες διαδρομες προσθετοντας και διαφορα μικρα συνδετηρια μονοπατακια, που ναι μεν δεν ειναι σημαδεμενα αλλα ευκολα βρισκονται και χρησιμοποιουνται.
Αυτο καναμε και εμεις με τα μονοπατια 1Α--7--6Α--2η ποδηλατικη-- 6.
Ξεκινησαμε απο την πανω πλατεια με το 1Α, που η αρχη του βρισκεται διπλα στο καφε ΄΄Σαβας΄΄. Κατεβηκαμε στην ασφαλτο και ΠΡΟΣΟΧΗ περασαμε απεναντι στον τσιμεντοδρομο, χωρις να βλεπουμε το 1Α, διοτι αντι να βρισκεται ορατο μπροστα μας, εχει τοποθετηθει στο πλαι του πετρινου τοιχου και δεν φαινεται.
Στο τερμα του 1Α στριψαμε δεξια, κατεβηκαμε με ασφαλτο, συναντησαμε αριστερα μας την αρχη του 7 και το ακολουθησαμε.
Σε περιπου 2 χλμ φθασαμε στο ρεμα του Αι-Γιωργη και το ακολουθησαμε για 500μ. Εκει βαλαμε πετρινο κουκο, διοτι το ταμπελακι 7 εχει καρφωθει αριστερα στη βαση δενδρου και δεν ηταν μπροστα μας, δειχνοντας μας κινηση προς τα αριστερα.
Στριψαμε αριστερα και σε 5 λεπτα φθασαμε στο δενδρο του Αι--Θαναση με περιμετρο κορμου 5,5 μ. Συνεχισαμε την ανηφορα αλλα 10 λεπτα και φθασαμε στην αρχη του 6Α.
Το ακολουθησαμε για 1 χλμ. και βγηκαμε σε κεντρικο χωματοδρομο οπου στριψαμε δεξια συμβαδιζοντας πλεον με τη 2η ποδηλατικη.
Σε 1 ωρα συναντησαμε το 6 και το ακολουθησαμε δεξια κατηφοριζοντας παλι προς το ρεμα Αι--Γιωργη. Περπατησαμε κατα το μηκος του και καποια στιγμη περασαμε στην αριστερη οχθη. Τοποθετησαμε δευτερο κουκο, διοτι ανηφορισαμε πανω απο το ρεμα χωρις σημανση και μονο με κοκκινη κορδελα. Μερικα μετρα μετα στριψαμε αριστερα με οξεια γωνια και κορδελα να κρεμεται πανω απο τα κεφαλια μας. Στη συνεχεια ανεβηκαμε με ξυλινα σκαλια και βγηκαμε σε κεντρικο χωματοδρομο, που τον ακολουθησαμε προς τα δεξια.
Μετα απο 2,5 χλμ συναντησαμε δεξια στενο χωματοδρομο, που τον ακολουθησαμε για 600μ και φθασαμε παλι στο ρεμα Αι-Γιωργη.
Το ακολουθησαμε δεξια και παλι οπως οταν ερχομασταν, για να φθασουμε και παλι στον πρωτο κουκο που τοποθετησαμε νωριτερα, μετα στο δενδρο Αι--Θαναση και στην αρχη του 6Α.
Δεν βαρεθηκαμε να κανουμε δευτερη φορα αυτο το ομορφο κομματι, διοτι η επαναληψη το εκανε απιστευτο.
Αφησαμε το 6Α στα δεξια μας και συνεχισαμε το 7, που μας κατεβασε προς το χωριο, συναντησαμε το 1, το ακολουθησαμε και στη συνεχεια το 1Α, που μας επεστρεψε στην κεντρικη πλατεια.
Διαδρομη 5,5 ωρων με αρκετες ανηφορες , κατηφορες και ισιωματα και θεαση προς ολα τα σημεια του οριζοντα λογω των γυμνων δενδρων. Αν ομως γινει προχωρημενο Μαιο--Ιουνιο δεν θα εχει τετοια θεαση, αλλα θα αποζημιωσει γιατι θα κινειται σε καταπρασινη ζουγκλα γεματη χρωματα και αρωματα.